loading...
دانلود رایگان مقاله فارسی روانشناسی
دانلود مقاله انگلیسی بازدید : 147 جمعه 27 دی 1398 نظرات (1)

راهنمای گام به گام برای صرفه جویی در وقت و انرژی
با تمام کارهایی که به عنوان دانش آموز پیش رفته اید ، دانلود مقاله می تواند به عنوان یک کار دلهره آور به نظر برسد. بسیاری از دانش آموزان تصمیم می گیرند که این کار دلهره آور را کنار بگذارند ، که در نهایت منجر به
نمره های بد در مقالات می شود که در غیر این صورت آسان A بوده است.

مهمتر از آن ، مقالات اغلب بخش بزرگی از نمره کلی دانش آموز را در هر کلاس تشکیل می دهند و این باعث می شود آنها حتی در ریسک بیشتری قرار گیرند.

در اینجا ، شما را از مهمترین جنبه های تهیه کاغذ ، از ابتدا تا انتها پیاده خواهیم کرد ، بنابراین نیازی نیست که یک کاغذ را بعد از ظهر شلاق بزنید ، سرقت ادبی کنید یا از انجام تکالیف غافل شوید.

این آموزش گام به گام و مبتنی بر تصویر و لیست ، نزدیکترین چیز برای نوشتن پلاگین و کاغذ چوپان است که می توانید دریافت کنید. در این آموزش می آموزید:

تکنیک هایی برای درک واضح تکالیف و آنچه اساتید می خواهند در نوشتار شما ببینند
تکنیک های مدیریت وقت خود در حالی که روی یک مقاله تحقیقاتی طولانی مدت یا تکلیف نوشتن کوتاه مدت کار می کنید
رویکردهایی برای تولید ایده های موضوعی محکم که مقاله شما را جالب و جذاب می کند
نکاتی در زمینه تهیه یک بیانیه پایان نامه قوی که می تواند در کل تکالیف طولانی پایدار باشد
نکاتی برای ایجاد انتقال بین ایده ها ، جملات و پاراگراف ها
تکنیک های تجدید نظر و ویرایش مقاله خود را قبل از ارائه آن
بنابراین ، آیا شما آماده هستید که این مقاله خود را تحریک کنید؟ مقداری کاغذ و مداد بیرون بیارید و بیایید شروع کنیم!

چگونه می دانم استاد من به دنبال چه چیزی است؟
جواب این سؤال آسان است: به مطالبی که پروفسور در اختیار شما قرار می دهد نگاه کنید. اما ، این مهم است که دقیقاً در همان روزی که پروفسور وظیفه شما را انجام می دهد ، شروع کنید و فقط 30 دقیقه زمان خواهد برد. وقت برای هدر دادن وجود ندارد.

بیایید همین حالا با اولی برخورد کنیم: ببینیم که پروفسور از شما چه کاری می خواهد باشد.

1. به مقاله بنویسید
اولین قدم مهم برای نوشتن مقاله ، مدتی طول می کشد تا بفهمید که استاد به دنبال چه چیزی است. اگر این را می دانید ، می توانید به عنوان مقاله بنویسید و نقاط آسان را در طول مسیر انتخاب کنید.

دانشگاه ها این اساتید را صادر می كنند كه اساتید به دانشجویان دست یابند یا به نوعی راهنمایی ارزشیابی به دانشجویان بدهند. به یاد داشته باشید ، روال مربوط به دوره روی برگه تکالیفی که به شما داده شده است ، یک برنامه کلی در برنامه درسی کلاس پیدا خواهید کرد ، یا استاد شامل یک مقاله با برگه واگذاری است.

اگر استاد این موارد را برای شما ارائه نمی دهد ، نترسید از آنها بخواهید. اگر دانش آموز نمی داند چه چیزی از آنها انتظار می رود ، ارزیابی یک دانش آموز کاملاً ناعادلانه است. وقتی می پرسید ، مودب باشید.

2. با پایان در ذهن شروع کنید
هنگامی که آن برگه کارنامه و واگذاری را در دست داشتید ، آماده می شوید مواردی را که پروفسور هنگام ارزیابی تکلیف به دنبال آن است ، تشخیص دهید. این بدان معناست که شما می توانید با پایان کار در ذهن خود شروع کنید ، و کاغذهایی را در مورد آنچه می دانید پروفسور می خواهد ببیند ، ترسیم می کنید. برای شروع با ذهن پایان ، باید سه مرحله ساده را دنبال کنید:

- به یک تکلیف با یک نگاه انتقادی نگاه کنید
چند لحظه وقت بگذارید تا تکالیف و موضوع را با یک قلم و هایلایت بررسی کنید ، یادداشت کنید و عناصر اصلی را که پروفسور می خواهد ببیند ، برجسته کنید.

- جمله ای در مورد Anchor بنویسید
هنگامی که شما می دانید که پروفسور چه می خواهد ، می توانید یک مرجع یک جمله را بنویسید که هر زمان که احساس کردید دوره را ترک می کنید ، می توانید به آنها مراجعه کنید.

- شکاف های خود را ارزیابی کنید
لیستی از سه نقطه قوت و ضعف خود را که به عنوان نویسنده دارید ، تهیه کنید. به مشکلات و مشکلات خود توجه داشته باشید.

تمام اینها باید بیش از 10 یا 15 دقیقه طول نکشند. به نظر می رسد ضد شهودی است ، اما استفاده از زمان برای سازماندهی باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و روند نوشتن را بسیار ساده تر می کند. بنابراین ، در اینجا ، گام به گام است:

3. به انتقادی به تکلیف نگاه کنید
حال ، اجازه دهید نگاهی به یک تکلیف نمونه بیندازیم. بگویید که باید برای کلاس زبانشناسی خود مقاله بنویسید. نگاهی به این انتساب از یک استاد واقعی کالج بیاندازید:

 

a1موضوع

 

اوه حتی با گلوله‌ها و دستوراتی که متن زیادی دارد. بیایید بخش آن را براساس بخش ، یک بخشنامه در یک زمان انجام دهیم.

ابتدا با ماکرو شروع می کنیم. از طریق آن بگردید و مفاهیمی را که پروفسور می خواهد در مقاله بپوشانید پیدا کنید.

این پروفسور همان کاری را انجام می دهد که پروفسور انجام می دهد: pontificating. پروردگارا دوست دارم ، اما اساتید به خاطر ارائه اطلاعات بیشتر از حد ضروری یا گفتن چیزی بیشتر از آنچه نیاز به گفتن دارند ، مشهور نیستند ، بنابراین تمام تلاش خود را برای جبران تکالیف با وسایل پراهمیت خود انجام دهید:

 

a4

 

توجه داشته باشید ، این مفاهیم کلان اغلب پیشنهادات هستند ، نه دستورات. آنها استاد هستند که به شما می گویند چگونه می توانید از طریق نشان دادن عقل و دانش خود ، تأثیرگذار ، واضح و یا بالا بردن نمره خود باشید.

تبلیغات شما می دانند وقتی شما پیش نویس وقت نمی کنید و آنها می دانند چه موقع آرزو می کنید یا فقط می خوانید تا نظر شما را تقویت کند. این استاد شما است که به شما اطلاع می دهد.

دوم ، میکرو بروید. موارد عملی را مرور کرده و آنها را برجسته کنید. این مواردی است که برای بدست آوردن نمره خوب باید در مقاله درج شود. آنها معمولاً بسیار خاص هستند:

 

a5a

 

واضح است ، اگر مقاله شما از ضمایر شخص اول استفاده می کند ، به کسی که نمره شما را می دهد ، خیرخواهانه می زند - احتمالاً بهترین کار برای دور ماندن از آن است. همچنین ، شما باید از تحقیقات علمی استفاده کنید ، این بدان معنی نیست که Googling به صورت تصادفی انجام شود و اولین چیزهایی را که پینگ می کنید انتخاب کنید.

به بخش اول برگه واگذاری نگاهی بیندازید. ببینید که پروفسور دقیقاً به چه چیزی می گوید مقاله شما باید باشد؟

همچنین ، به بخش "الزامات" نگاهی بیندازید. این مقاله بهتر است به روشی خاص قالب بندی شود!

 

a6

 

همچنین ، درمورد تغییرات خاص در فرمت و موعد مقرر ، درخواست های خاص را مشاهده کنید آنها را دور بزنید!

 

a6b

 

اینها بیانیه ها و سازش های مزخرفاتی نیستند که پروفسور برای رعایت آن به شما احتیاج دارد.

چرا یک پروفسور این کار را می کند؟ خب، پاسخ ساده است. تبلیغات شما در تلاش نیستند که چیزهای دیگر را رها کنید (آنها در واقع کارهای دیگری انجام می دهند تا شما را بدبخت کنند) - آنها در تلاشند تا فرایند درجه بندی را ساده تر کنند. تصور کنید که 75 مقاله در مقطع نوشتاری توسط 75 دانش آموز شما نوشته شده است.

تصور کنید که اگر آن پروفسور این همه را به شانس تغییر دهد ، چه تنوع و تنوع در بین 75 نفر و مقالات آنها رخ خواهد داد - همه این دانشجویان مانند قلم های مختلف ، بر اساس ترجیحات خود ، موارد مختلف را ذکر می کنند ، و مقالات گسترده ای را ارائه می دهند ، حداقل دو برابر زمان لازم برای خواندن این مقالات.

بنابراین ، آیا نمی خواهید به این افراد کمک کنید؟ با پیروی از این دستورالعمل ها ، دوست خود را دوست بدار اگر دستورالعمل ها را دنبال کنید ، این پروفسور عصبانیت خود را در جای دیگر هدایت می کند.

اکنون که فهمیدید که چرا پروفسورها چنین برچسب هایی با فرمت دارند ، نگاهی به موضوع ببرید:

 

موضوع

 

موضوع شامل لیستی از نکات لمسی مستقیم است که استاد در هنگام ارزیابی کار شما توسط استاد بررسی می کنند. توجه داشته باشید ، آنها خاص هستند و عملکرد بالقوه شما را تجزیه می کنند. در این حالت ، شما می توانید پنج دسته گسسته را مشاهده کنید ، هر کدام دارای امتیازات خاص خود هستند و مقدار شماره ای که با عملکرد شما مطابقت دارد:

 

a7

 

 

پروفسور این مقاله را به دست می آورد و ضمن درجه بندی ، آن را در دسترس نگه می دارد. همراه با یادداشت بر روی کاغذ خود ، پروفسور عملکرد شما را در هر دسته نیز بررسی می کند. خلاصه عملکرد شما در آن دسته:

 

rubric2

 

اگر کاغذ صد نقطه ای دارید ، هرکدام از این دسته ها 20 امتیاز دارند. پروفسور برای بدست آوردن نمره خود دسته ها را اضافه می کند و آن عدد را 4 برابر می کند: 4 + 5 + 5 + 4 + 5 = 23 x 4 = 92.

برای به دست آوردن الف در این مقاله ، شما باید در 3 دسته و بالاتر از حد متوسط ​​در حداقل 2 دسته دیگر با تعالی اجرا کنید.

حالا شما یک هدف دارید. در کدام سه گروه قرار است کاملاً به قتل برسید؟

حداقل یکی از آنها ting قالب بندی a یک شخصیت جالب است. تمام چیزی که لازم است توجه به جزئیات است — مایکروسافت ورد تمام ابزارهایی را که شما نیاز دارید برای دستیابی به امتیاز عالی در آنجا دارید.

برای دو مورد دیگر روی بخش های توسعه و پاراگراف های بدن متمرکز شوید. آنها ساده هستند - تقریباً به طور کامل از یک بیانیه پایان نامه و انتقال.

 

rubric3

 

اکنون که این مسئله را فهمیدید ، بیایید به مرحله بعدی برویم: ایجاد یادآوری که می توانید در هنگام نوشتن مجدداً مورد استفاده قرار دهید.

4- نوشتن جمله ای در مورد Anchor
ممکن است یک کار احمقانه به نظر برسد ، اما یک جمله لنگر به همان اندازه یک بیانیه پایان نامه حیاتی است. این در اصل یک بیانیه پایان نامه برای روند نگارش مقاله است. با این جمله به شما یادآوری می کنید که پروفسور چه می خواهد و چگونه می خواهید آن را به آنها بدهید.

- خلاصه عناصر
از برجسته و تأکید بر این روشن است که پروفسور یک مقاله استدلالی را می خواهد که به خوبی سازمان یافته و متفکر باشد. توجه داشته باشید که هیچ چیزی در مورد اصالت در این موضوع وجود ندارد.

پروفسور از شما درخواست نمی کند که چرخ را دوباره اختراع کنید یا چیزی را بیابید که زمینه زبان شناسی را برای همیشه تغییر دهد - آنها فقط از شما می خواهند که ایده های مهمی را از کلاس زبانشناسی خود بگیرید و آنها را در مورد چیزی که دوست دارید استفاده کنید.

- درک مفهوم
همچنین واضح است که این پروفسور می خواهد تحقیق را در زمینه زبانشناسی تلفیق کنید ، نه تحقیق جدیدی انجام دهید.

این به ایده اصلی بودن برمی گردد - نشان می دهد که شما گوش کرده اید و می توانید مفاهیم کلاس را در مورد شیوه ها و مفاهیم در زمینه دیگری از مطالعه یا علاقه شخصی به کار ببرید.

- لنگر را ایجاد کنید
اکنون که ایده ای در مورد آنچه لازم دارید ، پیش بروید و یک یا دو جمله را با ترکیب مراحل 1 و 2 بنویسید:

در این مقاله ، درک خودم از مفهوم زبانی را که این ترم آموخته ام و چگونگی ارتباط آن با رشته تحصیلی من نشان می دهد. من این دانش را با سازماندهی و سازماندهی ، استفاده از تحقیقات مربوطه و چسبیدن به بیانیه پایان نامه خود نشان خواهم داد.

بله ، به نظر می رسد کمی احمقانه است. اما اکنون لنگر دارید. اگر در حین نوشتن گیر کرده اید ، این جمله را بیرون بیاورید و ببینید که کجا گمراه شده اید ، یا به کجا می روید تا در مسیر برگشت قرار بگیرید.

5. ارزیابی شکافهای شما
شما می دانید که پروفسور چه می خواهد ، می دانید که چگونه می خواهید آن را به آنها بدهید. در حال حاضر همه شما باید بدانید این است که در آن همه می تواند از ریل سقوط کند. در این مرحله شما نقاط قوت و ضعف خود را ذکر می کنید ، بنابراین می دانید که دقیقاً در کجا ایستاده اید.

این بسیار ساده است - تمام کاری که می کنید اینست که به دو سوال پاسخ دهید ، لیستی از دو یا سه مورد برای هر یک تهیه کنید:

به عنوان یک نویسنده، من می دانم من خیلی بزرگ هستم نه ... در حال توسعه یک پایان نامه، ماندن سازمان یافته، و انجام تحقیقات .
به عنوان یک نویسنده، من می دانم که من در بزرگ هستم ... آینده با ایده های جالب و تبیین افکار من به وضوح و با استفاده از دستور زبان خوب .
به همین سادگی. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که با آن نقاط قوت بازی کنید و از نقاط ضعف آن آگاه باشید. شما آماده هستید تا به مرحله بعدی بروید ، بنابراین به آن بروید! بیایید در مورد نحوه اعدام صحبت کنیم.

چگونه می توانم مقاله پژوهشی خود را سازماندهی کنم؟
1. بنشینید
ارنست همینگوی مشهور گفت که "سخت ترین نکته در مورد نوشتن ، گرفتن الاغ شما در صندلی است." و او کاملاً صحیح است. اگر بتوانید بنویسید برای نوشتن بنویسید ، در حال حاضر 90٪ کار پشت سر خود دارید.

تکمیل این مرحله دوم بلافاصله - قبل از رفتن به رختخواب در روز دریافت تکالیف - برای خستگی این مقاله ضروری است.

این گفته است ، شما باید به اتاق خود برگردید ، تقویم خود را بیرون بیاورید ، و بین روزهای اختصاص زمان کاغذ و زمان تعیین تکلیف ، به جستجوی جیب های خاص وقت بپردازید.

هنگام تهیه برنامه این نکات را دنبال کنید:

زمان را غیر قابل مذاکره کنید
این کار سخت خواهد بود ، اما اجازه ندهید که دوستان و فعالیت ها برنامه شما را مختل کنند. برنامه را تنظیم کرده و اجرا ، اجرای ، اجرا کنید - این تنها راه رسیدن به نتایج مورد نظر شماست.

در مورد چگونگی گذراندن زمان خاص باشید
هنگام تهیه برنامه ، اهداف اتمام را طوری تنظیم کنید که زمان تمام نشده باشد. اگر زمان شما عصبی است ، به احتمال زیاد توپ را رها خواهید کرد. شما با یک صندلی و یادگیری مادام العمر یک تاریخ دارید.

تعهد به روند
به خاطر داشته باشید که یکی از عناصر مهم نوشتن موفق زمان است. شما به فکر کردن ، تحقیق و ایجاد زمان نیاز دارید. اگر نتوانید این موضوع را تصدیق کنید ، هر بار یک مقاله خردکننده می نویسید.

شما در حال کار به سمت چیزی بزرگتر هستید
رفع هزینه روی درختان با هزینه دیدن کل جنگل می تواند آسان باشد ، بنابراین حتما به یاد داشته باشید که کاری که انجام می دهید به حرفه کلی شما اضافه می کند. اگر مقاله خوب است ، می توانید از آن به عنوان نمونه نوشتن استفاده کنید یا سعی کنید آن را منتشر کنید ، که باعث ایجاد رزومه شما می شود. در برابر انگیزه مقاومت کنید تا در مورد کاغذ به عنوان یک مانع فکر کنید.

از سیستم های پشتیبانی استفاده کنید
شما در خلاء نمی نویسید - شما پشت نوک انگشتان و همچنین دوستانی که در یک قایق هستند ، از پشتوانه دانشگاهی دارید. برای گرفتن یک چشم انداز نیمه حرفه ای با مرکز نوشتن وقت ملاقات کنید و آن را برای یادداشت های سریع با دوستان خود تهیه کنید.

2. سازماندهی شوید
قدم بعدی شما این است که وقت خود را سازماندهی کنید. شما می خواهید یک یا دو ساعت کار را هر روز پر کنید ، کلاس های دیگر ، مشاغل اجتماعی و الزامات اولویت را به خود اختصاص دهید.

برای کاغذ خود یک برگه خاص تهیه کنید و زمان کار را پر کنید:

 

cal1

Calendar2a

مهمترین نکته در این مورد این است که شما در حال تعیین اهداف تکمیل ملموس برای هر جلسه کاری هستید. بیشتر جلسات شما نباید بیشتر از یک ساعت یا دو ساعت باشد ، اما ممکن است برخی فعالیت ها - مانند تحقیقات - کمی طولانی تر شوند:

 

تقویم2aaa

 

اگر توجه داشته باشید ، بیشتر وقت نوشتن شما در قسمت جلو صرف می شود - ایجاد اولین پیش نویس مقاله. این بدان دلیل است که همه چیز پس از آن تجدید نظر خواهد شد.

 

Calendar2a1

 

فراموش نکنید که دوستان تجدید نظر خود را پیدا کنید ، و در مرکز نوشتن قرار ملاقات کنید!

 

Calendar2aba

 

اگر به این برنامه پایبند باشید ، نه تنها مقاله خود را به موقع تکمیل می کنید ، بلکه آن را به خوبی تکمیل خواهید کرد. هر نویسنده ای از کره زمین به شما می گوید که برنامه پایه و اساس نوشتن خوب است - هر چه بیشتر وقت خود را در صندلی سپری کنید ، نگارش بهتر می شود.

چگونه می توانم برای یک مقاله ایده بگیرم؟
بنابراین شما دو مرحله اول قبل از خواب را در روزی که کاغذ اختصاص داده اید ، تمام کرده اید ، اکنون چیزهای سختی است. با این حال ، اکنون کمی آسانتر خواهد بود که می دانید پروفسور شما چه می خواهد و شما برنامه ای در جای خود قرار داده اید.

برای تولید ایده ها ، چند گزینه دارید. نوشتن رایگان اغلب پرطرفدار است ، اما می تواند بسیار وقت گیر باشد ، و همچنین به ویژه برای مقالات تحقیقاتی مفید نیست. همچنین ، برخی از پروفسورها توصیه می کنند که با یک دوست صحبت کنند ، که می تواند حواس پرت باشد.

اما شما وقت زیادی ندارید ، بنابراین می خواهید ایده های خود را متمرکز و باریک کنید - موفقیت برای این امر ضروری است. بهترین روش برای این کار نقشه برداری است. نقشه برداری تکنیکی است که به شما امکان می دهد ایده های خود را به صورت منطقی ضبط کنید.

نقشه برداری سوالات راهنمایی قوی به شما می دهد و همچنین چگونگی پیوند ایده های شما را نشان می دهد ، که برای نوشتن مقاله تحقیق طولانی بسیار مفید است نقشه برداری چیزی شبیه به این است:

 

img_0347-1

 

توجه داشته باشید که ایده ها هرچه بیشتر از موضوع مرکز فاصله بگیرند مشخص تر می شوند. همچنین ، توجه داشته باشید که آنها به عنوان بازجو نوشته شده اند - سوالات باعث تحریک فکر می شوند. مواردی را که خاص ترین هستند حلقه کنید و از آنها برای کاغذ استفاده کنید.

web1

نرم افزار نکته: یک زاویه ساده است که همیشه به کار به نظر می رسد "چگونه است شما متفاوت موضوع، تغییر داده، یا تاثیر تکنولوژی و مظاهر معاصر از 21 ST قرن؟" شما می توانید این مفهوم به درخواست هر مقاله شما را در کالج ارسال خواهد شد.

بنابراین ، رشته تحصیلی ، علایق خود یا موضوعی را که در این زمینه موضوعی است ، اعمال کنید. بیایید بگوییم که شما در حال تحصیل معلم هستید و به دانشجویان ESL علاقه مند هستید - این لنز است که هر موضوع و سؤالی در این لیست قابل بررسی است. در اینجا چند ایده بر اساس آن ارائه شده است ...

کسب زبان: چگونه فن آوری های جدید می تواند به زبان آموزان دوم کمک کند زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیرند؟
پراگماتيك: دانش آموزان ESL چگونه عملكردها را در متن هاي انگليسي مي فهمند؟
گرامر جهانی: چگونه یک دانشجوی ESL می آموزد که از یک زبان به زبان دیگر انتقال یابد؟
آوایی: چگونه دانش آموزان ESL می توانند صداهای انگلیسی را به طور مؤثر یاد بگیرند؟
از موارد فوق ، که به نظر می رسد بیشترین آبمیوه دارد؟ احتمالاً شماره یک. حتی بدون انجام هرگونه Googling ، بدیهی است که در این زمینه تحقیقاتی انجام می شود که می توانید از آن نتیجه بگیرید. همچنین ، می توانید برای ارائه ایده های بهتر به مشاهدات غیر فنی و غیر آکادمیک اعتماد کنید - می توانید از تجربیات خود برای شکل دادن به موضوع خود استفاده کنید. بنابراین با شماره 1 بروید.

اکنون ، موضوع را به ویکی پدیا وصل کنید تا یک نمای کلی درباره موضوع مورد نظر دریافت کنید.

 

wiki1

ویکی

Ctrl + F برای جستجوی صفحه و جستجوی کلمات کلیدی ، مانند فناوری

 

پیدا کردن

 

شکی نیست که یک بخش کامل در ویکی پدیا وجود دارد تا بتواند شما را برطرف کند. به این ایده های خاص که می توانید در مرحله تحقیق خود استفاده کنید نگاهی بیندازید:

 

find2

 

برای دیدن منابع ، بر روی متن فوق شماره کلیک کنید. به نظر می رسد 23-26 مفید خواهد بود:

 

find3a
و نگاه کنید ، می توانید به پایین صفحه بروید تا از مقاله های خاص پرش کنید تا در تحقیقات خود استفاده کنید. همچنین 51 کلمه کلیدی شما را ذکر می کند!

find4
اکنون که می دانید - در سطح بسیار کلی - آنچه در این زمینه اتفاق می افتد ، می توانید پایان نامه و طرح خود را انجام دهید.

چگونه می توانم بیانیه پایان نامه بنویسم؟
با آموزش ما در مورد نوشتن یک بیانیه پایان نامه ، نمونه های پایان نامه ، راه های ساختن یک جمله نامه پایان نامه و نحوه سازماندهی مقاله خود را در مورد بیانیه پایان نامه مشاهده خواهید کرد. در مرحله اول ، به درک درستی از موضوع خود نیاز دارید. دوم ، برای نوشتن در مورد شما به مثالهای خاصی احتیاج دارید. سوم ، شما باید آن سه مورد را به طور مؤثر سازماندهی کنید. و چهارم ، شما نیاز به طرح کلی دارید.

برای این آموزش گام به گام نمونه های پایان نامه ، ما قصد داریم مواردی را برای کارآیی فوق العاده تقسیم کنیم تا بتوانید ستون فقرات مقاله را ایجاد کنید.

نگارش پایان نامه به چهار قسمت تقسیم شده است. اینها را استاد کنید و کاغذ سینچ باشد.

1. ایجاد مرور کلی موضوع
اولین قدم برای ایجاد یک بیانیه پایان نامه موفق ، تولید یک مرور کلی از موضوع مورد نظر است. در این حالت ، فناوری و کلاس ESL موضوعی است که مقاله بر اساس آن بنا شده است. بنابراین بخش اول پایان نامه شما باید یک عبارت کلی باشد که توصیف کننده ضرورت های مرتبط با مقاله شماست.

با تهیه لیستی از این که چرا فکر می کنید موضوع مقاله شما مرتبط است ، شروع کنید. در این حالت ، می توان گفت ...

- استفاده از فناوری در داخل و خارج از کلاس در دهه گذشته افزایش یافته است.

- دانش آموزان از تلفن های خود در کلاس استفاده می کنند که این یک حواس پرتی برای یادگیری است.

- تعامل رسانه های اجتماعی در حال حاضر همان اندازه تعامل چهره به چهره برای اکثر دانشجویان مهم است.

- دانش آموزان غالباً از دنیای گسترده دیجیتالی خارج از کلاس گرفته می شوند و در یک کلاس با دیوارها کسل می شوند.

- یادگیری دانش آموزان به طور فزاینده ای اجتماعی و جمعی هستند ، برخلاف تحویل یک متخصص.

حال ، بیایید آن ایده ها را بگیریم و سعی کنیم آنها را به یک جمله تبدیل کنیم:

معلمانی که از استفاده از فن آوری در کلاس امتناع می ورزند ، دانش آموزان خود را به خود مشغول نمی کنند و نسبت به روشهای طبیعی یادگیری دانش آموزان و نیازهای اجتماعی آنها بی اعتنا هستند.

به نظر می رسد بسیار خوب است ، ها؟ بله! اکنون ، بیایید کمی آن زبان را بکشیم ، تا بتوانیم کمی باهوش تر به نظر برسیم:

معلمانی که در کلاس های خود از فناوری استفاده نمی کنند ، خطر از دست دادن دانش آموزان در برابر حوصله تحصیلی را دارند ، همچنین لازم نیست که دانش آموزان خود را خسته کننده و بی ربط تلقی کنند. دلیل این امر این است که فناوری و جامعه پذیری فوق برنامه نیستند - زندگی دانش آموزان به طرز فزاینده ای به تکنولوژی و طبیعت اجتماعی به شیوه هایی که سالها پیش وجود نداشت ، متمایل شده اند.

اوه حتی بهتر! اما هنوز هم کارهای ساده ای وجود دارد که می توانیم برای ترسیم زبان ، مانند استفاده از عملکرد مترادف Word با کلیک راست کلیک کنید:

 

آنو

 

در هنگام انجام این کار مراقب باشید — گاهی اوقات این ابزار می تواند کمی خاموش باشد زیرا نمی تواند به خوبی برای فرم های کلمه بداهه باشد. اما کلمه به کلمه را طی کنید و محکم کنید ، تغییر دهید و این را بدست آورید:

 

پایان نامه

 

عالی به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ با اضافه کردن تفریق ، گسترش و تحکیم ، انتقال از عمومی به موارد خاص ، می توانید یک مرور کلی را برای استفاده در پایان نامه انجام دهید. همچنین ، استفاده از ترفندهای قدیمی ، مانند واژگان مخالف (خارج از برنامه در مقابل. بین دنده ای) را که باعث افزایش بلاغت می شوند ، توجه داشته باشید.

بنابراین ، موضوع را بررسی کنید — آیا ما به هر هدف رسیده ایم؟ بله! توسعه ، زبان و واژگان و ساختار جمله را ببینید!

2. ساختن مشخصات
اکنون که می توانید نمای کلی را ببندید ، چرخ دنده ها را باریک تر کنید. در اینجا ، شما می خواهید سه راه حل برای موضوعی که در تهیه نقاله ارائه داده اید ، شناسایی کنید.

در حالی که این موارد نسبت به بخش قبلی خاص تر است ، آنها به نظر نمی رسد بیش از حد خاص باشند ، اما به اندازه کافی گسترده هستند تا به عنوان مرجع برای سایر قسمت های مقاله عمل کنند.

مشکلی که مطرح شد این بود که مربیان ابزارهای یادگیری را از دانش آموزان دور می کنند و آنها را با اشکال کمتر جالب از یادگیری دانلود مقاله جایگزین می کنند و تعامل اجتماعی با کلاس را متوقف می کنند. همچنین ، مربیان توجه کمی به ابزارهای یادگیری مبتنی بر فناوری به عنوان راهی برای آموزش می کنند.

چگونه می توان این مشکل را برطرف کرد؟ معلمان باید ...

- از فن آوری اهرم استفاده کنید تا دانش آموزان در هنگام کار در کلاس صحبت نکنند

- ادغام فن آوری های غیر متعارف در کلاس (مانند آیفون ها)

- استفاده از فناوری را در اولویت کلاس قرار دهید

اکنون ، آن موارد را در نظر بگیرید و آنها را با یک جمله واحد ترکیب کنید:

مربیان ESL باید استفاده از فناوری را در اولویت آموزش و پرورش در داخل و خارج از کلاس قرار دهند.

اما ، بیایید مثل آخرین مورد آن را ماساژ دهیم. بیایید سعی کنیم که سه گانه ایده های ما دست نخورده باقی بماند ، به این ترتیب که می توانیم حداقل سه بخش مختلف را به مقاله بکشیم:

مربیان ESL باید سعی کنند تعامل دیجیتال بین دانش آموزان خارج از کلاس را افزایش دهند ، از فناوری دیجیتالی در داخل کلاس استفاده کنند و راه های دیجیتالی آموزش را در اولویت یادگیری قرار دهند.

بسیار خوب است ، اما ما می توانیم آن را به نظر علمی تر تبدیل کنیم. مجدداً از تابع مترادف Word استفاده کنید و سعی کنید ساختار موازی را حتی بیشتر از قبل هم کنید:

 

thesisp2

 

بله - عالی است!

3. ایجاد جملات پایان نامه
ما خیلی نزدیک هستیم که با پایان نامه انجام شود! تنها چیزی که اکنون به آن احتیاج داریم اینست که دو جمله را با نوعی جمله ، عبارت انتقالی یا پیوند به هم وصل کنیم. در این حالت (مانند تقریباً همه چیز در نوشتن) ، آن را ساده نگه دارید:

 

thesisrev2

 

بعضی از شما می گویید "سلام! صبر کن! شما نمی توانید یک جمله را به این دلیل شروع کنید! "در حقیقت ، می توانید. شما دروغ گفته اید که این همان چیزی است که شما فکر می کنید.

بسیاری از معلمان این را به دانش آموزان می گویند زیرا این امر مانع از نوشتن افکار ناقص و یا نوشتن شل و ول می شود ، اما کاملاً قانونی است و در این حالت کاملاً شیک به عنوان یک عبارت پیش فرض. بنابراین تا زمانی که این جمله را کامل کردید ، آن را با ترک استفاده کنید!

اکنون ، مجدداً مطالب را بررسی کنید! بررسی کنید و بررسی کنید و بررسی کنید! شما آن را می کشید.

شما یک پایان نامه دارید!

4. یک طرح کلی ایجاد کنید
از آنجا ، همچنین می توانید طرح کلی خود را بسازید ، و منابع بالقوه خود را مانند این موارد تجزیه کنید:

مقدمه / هوک (جذاب کردن حکایات برای انتقال شما به پایان نامه)

جملات پایان نامه

قسمت 1 (بخش اول پایان نامه)

- 3-4 منبع

قسمت دوم (بخش دوم پایان نامه

 - 3-4 منبع

قسمت 3 (بخش سوم پایان نامه)

- 3-4 منبع

نتیجه گیری / شارژ (بسته بندی کردن ، شارژ خواننده برای ایجاد تغییر)

واقعاً خیلی ساده است و برای اینکه همه چیز از این مهم کنار بیاید ، اکنون شما باید سه زمینه تحقیق برای تمرکز داشته باشید!

اکنون که به آن مربع رسیدیم ، بیایید به برخی از تکنیک ها برای انتقال بین ایده ها برویم.

چگونه می توانم یک گذار ایجاد کنم؟
غالباً دانش آموزانی که مقالات طولانی و مبتنی بر تحقیق می نویسند ، با اتصال هم اندیشی ایده های مرتبط در مقاله ، مبارزه می کنند. این غیر معمول نیست ، و "خبر خوب" به راحتی رفع می شود! سه مرحله ساده وجود دارد. ابتدا باید رابطه بین دو ایده را مشخص کنید. دوم ، شما باید یک انتقال را انجام دهید. و سوم ، باید مراقب مشکلات احتمالی باشید.

1. تعیین رابطه
بیایید بگوییم که شما این پاراگراف را برای باز کردن بخش اول مقاله زبانشناسی خود دارید:

 

1para

 

شما باید از این ایده بسیار گسترده به یک ایده بسیار ساده تر برسید: اینکه افراد با فرهنگ های مختلف در برقراری ارتباط مشکل دارند ، یا همانطور که در مقاله نوشته شده است ، این:

 

2para

ببینید پرش منطقی از بیان گسترده تا ادعای خاص چقدر مشکل است؟ نگاهی به این دو جمله با هم بیندازید ، زیرا آنها متناسب با رنگ هستند - قرمز بودن گسترده ، رنگ آبی خاص:

3para

 

شما به چیزی میان آنها احتیاج دارید تا آنها را به طور منطقی با یکدیگر پیوند داده و به خواننده کمک کند تا جهشی را با شما به همراه آورد ، بنابراین باید جملاتی را برای میان آنها قرار دهید.

نگاهی به این نکته بیندازید که منطقی این شکاف را برای خواننده پر کرده است ، به طوری که خواننده نیازی به پر کردن شکاف ها ندارد:

 

4para

 

اکنون آن را با هم بخوانید:

 

5para

 

2. اتصالات را ایجاد کنید
- نویسنده رابطه را مشخص کرد
در اینجا مشخص است که توانایی افراد در برقراری ارتباط ، اهمیت فرهنگی آنها را تعیین می کند. این ایده با ایده دیگری که نویسنده به آن می نویسد متصل است - این اختلافات فرهنگی منحصر به فرد اغلب مقصر تجزیه ارتباطات است.

نویسنده می بیند که رابطه یکی از تضادها است ، بنابراین آنها سعی می کنند کنتراست را برای ایجاد یک ارتباط در گذار نامگذاری کنند - متن سبز ادغام تضادها است:

 

4para

 

- نویسنده این انتقال را دستکاری کرد
این نویسنده با استفاده از یک مهارت نوشتن بسیار ساده اما ظریف ، از انتخاب کلمه استفاده کرده تا روابط عمیق تری بین جملات برقرار کند. قسمت های کدگذاری شده رنگ را مشاهده کنید:

 

7para

عبارات "موجود در جهان" و "پارادایم مشترک" تقریباً یکسان است. همانطور که عبارات "کنوانسیون های متقابل" و "همپوشانی فرهنگی" را انجام می دهند. "نویسنده اساساً دوباره آنچه را که قبلاً گفته شد ، اما به روشی خاص تر یا با واژگان متفاوت ، دوباره بیان می کند. نه چگونه ایده های هر پاراگراف در انتقال جمع می شوند.

- نویسنده مراقب است که در دام نیفتد
در مقاله ، استفاده از واژگان ساده انتقال آسان است - بنابراین ، به تبع آن ، و غیره هیچ مشکلی با یک کلمه انتقال در اینجا و آنجا وجود ندارد ، اما استفاده از آنها بسیار آسان است. بیشتر وبلاگ ها ، مانند این ، این یکی ، و این یکی استفاده از کلمات انتقالی را به بخش مهمی از این فرآیند تبدیل می کند.

و این یک نوع است ، اما ما به شما یاد می دهیم که چگونه این کار را بهتر از حد متوسط ​​انجام دهید ، به یاد دارید؟

شما می خواهید این مقاله را خنثی کنید ، این بدان معناست که شما باید کمی کار اضافی انجام دهید و کارهایی را که همه دانش آموزان می توانند در کارهایی انجام دهند که دانش آموزان استثنایی انجام می دهند ، گذشته است.

انتقال زیبا و مبتنی بر واژگان ظریف ، یک حرکت استثنایی دانشجویی است. آن را در برابر موضوع بررسی کنید: خوانایی / وحدت ، انتقال منطقی / یکپارچه ، نشان دادن دانش از طریق انتخاب کلمه ، واژگان ، و تفکر منطقی - آن را بدست آورده اید! بم!

چگونه می توانم مقاله خود را ویرایش کنم؟
بعد از اینکه طرح خود را پر کردید و برخی از تحقیقات خود را در مقاله خود قرار دادید ، اولین پیش نویس را تکمیل می کنید. این چیزی است که بیشتر دانش آموزان هنگام تهیه مقاله دارند. بخش ویرایش دارای پنج مرحله است: اول ، برای محکم کردن و شفاف سازی مجدداً تجدید نظر می کنید. دوم ، شما برای گرامر ، استفاده و مکانیک ویرایش می کنید. سوم ، شما یک کپی تمیز به یک دوست می دهید و از حمایت های علمی بازدید می کنید. چهارم ، شما برای تمیز کردن امور ، آخرین خواندن خود را انجام می دهید. و ، پنجم ، دوباره کاغذ را در برابر موضوع بازبینی کنید.

به یاد دارید وقتی یکی از آن دسته از سخنان احمقانه بودید که کاغذی را ارسال کردید که ساعاتی قبل از موعد مقرر آن را نوشتید و به C امیدوار هستید؟ خوشحال نیستی که الان بهتر بشناسی؟

شما پیش نویس اولیه خود را به پایان رسانده اید و اکنون باید آن را به دنبال علاقه جنسی به استاد خود کنید. دو روش برای انجام این کار وجود دارد - تجدید نظر و ویرایش.

- تجدید نظر اول می آید. تجدید نظر زمانی است که شما به معنای واقعی کلمه دوباره آنرا مشاهده می کنید. شما تغییرات بزرگی ایجاد می کنید — تحولات یا تحقیقات مربوط به قطعات را در کنار سازمان و ساختار اصلاح کنید.

- ویرایش دوم می شود. ویرایش در حال ایجاد تغییرات جزئی در قطعه است - اصلاح دستور زبان ، کاربرد و مکانیک ، تغییر دیکشنر برای تغییر لحن.

این شرایط قابل تعویض نیستند ، اگرچه بسیاری از افراد اشتباه می کنند و از آنها به صورت متقابل استفاده می کنند.

مرحله 1: تجدید نظر کنید
پس از اتمام آن مقاله ، مهم است که به عقب برگردید و تغییرات گسترده ای ایجاد کنید. شما نمی خواهید بستر مقاله را تغییر دهید - پایان نامه و تحقیق برای انجام آن ، — بلکه قصد دارید چیزهایی را تغییر دهید که باعث می شود کاغذ جریان یابد ، مانند صاف کردن گذارها ، عصر بیرون از ساختار و ترتیب پاراگرافها ، و مطمئن شوید که همه ایده ها به طور طبیعی با هم پیوند می خورند.

همچنین این زمان برای اضافه کردن ایده ها به فرض اصلی هر بخش یا از بین بردن مماس هایی است که احتمالاً در گرمای لحظه ای از آن پیروی کرده اید. آنچه را باید اضافه کنید اضافه کنید و هر چیزی را که لازم نیست در آنجا باشد ، برش دهید. برخی از موارد معمول برای جستجوی آنها:

- پاراگراف ها دستور آشکار منطقی دارند

- جملات کاملاً بلند ، کاملاً بلند

- همه بخش ها به پایان نامه پاسخ می دهند

- لحن مناسب ، دانشگاهی

- درگیر شدن با خواننده

- ادعاها حاوی شواهد و پشتیبانی است

- انتقال واضح است

- همه ایده ها کاملاً توسعه یافته اند

- افزودن عناوین بخش

- مقدمه و نتیجه گیری به خوبی در خدمت پایان نامه است

مرحله 2: ویرایش کنید
اکنون که کاغذ تنظیم شده است ، وظیفه شما این است که تمام جملات را بگذرانید و سفت کنید ، تغییراتی در انتخاب کلمه ایجاد کنید (عملکرد مترادف کلمه Word را به خاطر بسپارید) و خطاها را در دستور زبان یا نگارشی که پیدا می کنید صحیح و خطا کنید. برخی از موارد معمول برای جستجوی آنها:

- انقباضات را از بین ببرید
- استفاده از کاما / نیمه روده بزرگ
- خطاهای املایی
- پاک کردن مرجع ضمیر
- قالب خاص (ایتالیک ها ، حروف برجسته و غیره)
- از قوانین نقل قول پیروی می کند
- مأموریت برای تعدد و مالکیت
- کلمات به راحتی اشتباه ( بیش از حد ، و دو )
- اصلاح کننده های اشتباه یا آویزان
- جملات ناقص
نکته خواندن طرفدار: در حالی که دوباره در حال خواندن ویرایش های خود هستید ، ممکن است خوب باشد که کاغذ را به عقب برگردانید ، به این ترتیب می توانید کمی خود را منحرف کنید و اشتباهات بیشتری بدست آورید. با جمله آخر شروع کنید ، سپس جمله دوم تا آخر را بخوانید و مواردی از این دست تا زمانی که به اولین جمله رسیدید.

مرحله 3: بررسی
در مرحله بعد ، شما آماده هستید که این مقاله را به دیگران ارائه دهید تا آنها را بررسی کنند. ابتدا دوستی را که به او اعتماد دارید پیدا کنید و مقاله را با آنها به اشتراک بگذارید. در مرحله بعد با مرکز نوشتن پردیس قرار ملاقات بگذارید. با هر دو بررسی ، این مجموعه سؤالات را برای پاسخ دهندگان خود تحویل دهید:

نکات اصلی این مقاله را به قول خودتان خلاصه کنید.
آیا پایان نامه واضح و متمرکز است ، آیا با مقدمه مطابقت دارد؟
آیا پایان مقاله مؤثر است؟ آیا این مطالب را به خوبی خلاصه می کند و خواننده را به عمل دعوت می کند؟
آیا استدلال مقاله به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است؟
آیا مکانهایی وجود دارد که تجزیه و تحلیل در مقاله کوتاه باشد یا ناقص باشد؟
آیا انتقال ها روان و موجز هستند؟ آیا جهش های ناخوشایندی بین ایده ها وجود دارد؟
آیا تحقیقات به خوبی با مقاله ادغام شده است؟ آیا تعادل خوبی بین صدای من و صدای منابع من وجود دارد؟
آیا ناسازگاری با دستور زبان ، کاربرد یا مکانیک مشاهده می کنید؟
مرورگر شما می تواند با صحبت کردن به این پاسخ ها مستقیماً بپردازد یا با یادداشت کردن پیشنهاداتی را ارائه دهد. پس از این بازخورد ، تغییرات پیشنهادی را حس کنید.

مرحله 4: آخرین پاس
شما خیلی کار کرده اید و تقریباً کامل هستید! شما یک مرحله مهم دیگر دارید: برنامه Natural Reader Pro را بارگیری کنید . این برنامه 10 دلار برای شما هزینه خواهد داشت و به خوبی قیمت دارد. Reader Natural اسناد ، PDF ها و وب سایت های مختلف را با سرعت و صدای متن برای شما می خواند تا بتوانید دانلود مقاله خود را همانطور که نوشته شده است بشنوید ، نه آنطور که می خواهید نوشته شده باشد.

کاغذ خود را چاپ کنید ، Natural Reader را آتش بزنید و در ادامه دنبال کنید. هر لکه ای را که احساس صحیح نمی کند و خطاهای نهایی را تصحیح کنید علامت گذاری کنید.

مرحله 5. موضوع را بررسی کنید
در این مرحله ، به نظر می رسد با تمام کارهای عالی که تازه تمام کردید ، در صدر قرار دارد. اما یک لحظه نگاهی بیندازید تا آخرین بار به موضوع بپردازید. و برگه واگذاری نیز

از خودتان صادقانه بپرسید: آیا این شرایط را برآورده کردم؟

براساس تمام کارهایی که در بالا انجام دادید ، بعید است که شما تکلیف را ناخوشایند نکنید. اگر خطایی درخشان وجود نداشته باشد ، شما تمام شده اید!

آن مکنده را چاپ کنید و آنرا تحویل بگیرید! شما تمام شد! آماده شوید تا شاهد شکاف در معدل خود باشید!

امیدواریم که شما از این آموزش کالج انتخاب در نوشتن مقاله تحقیق کامل لذت ببرید. برای آموزش بیشتر در مورد همه موارد مربوط به پیشرفت در کالج با ما در ارتباط باشید.

دانلود مقاله انگلیسی بازدید : 118 پنجشنبه 12 دی 1398 نظرات (0)

Scopus  دسترسی به مجلات مورد بررسی (از جمله ژورنال های دسترسی آزاد) ، کتاب ها و مقالات کنفرانس در علوم بهداشتی ، علوم زندگی ، علوم فیزیکی و علوم اجتماعی را فراهم می کند. پوشش شامل داده های استناد ، اطلاعات معیار و داده های تأثیر ژورنال است.

چیزهایی که باید در نظر بگیرید :

پوشش ژورنال ها و سایر نشریات در هنرهای خلاقیت گسترده نیست ، اگرچه محققان موسیقی درمانی ، روانشناسی موسیقی و آموزش ممکن است نتیجه کسب کنند.
می توانید برای ذخیره سوابق خود در Scopus یک حساب کاربری در scopus سایت ایجاد کنید.
علاوه بر  جستجوی اولیه ، باید نتایج ثانویه سند را نیز بررسی کنید .
یافتن مقاله های جداگانه در Scopus
یافتن معیارهای انتشار فردی با استفاده از Scopus
Magee ، WL و JW دیویدسون. 2002. "تأثیر موسیقی درمانی در حالات خلقی در بیماران عصبی: یک مطالعه آزمایشی." مجله موسیقی درمانی  39 (1): 20-29. doi: 10.1093 / jmt / 39.1.20.

برای جستجوی عنوان خروجی از جستجوی اسناد استفاده کنید .
نقل شده ستون در صفحه جستجو به شما خواهد گفت که چگونه بسیاری از نقل قول ها برای این عنوان یافت شده است. برای رفتن مستقیم به لیست اسناد استناد می توانید بر روی این شماره کلیک کنید.

با کلیک بر روی عنوان مقاله ، شما را به جزئیات اجمالی آن مقاله می برد.  برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید  تمام معیارها را انتخاب کنید.

صفحه نمایش در (i) Scopus Metrics در بالا و (ب) PlumX Metrics در زیر از صفحه نمایش تقسیم شده است:

(i) معیارهای Scopus



(ب) معیارهای PlumX در داخل Scopus



اثر استنادی وزنی میدان - اثر واحد

1. برو به Scopus

2. کاغذ را جستجو کنید

3. تأثیر استناد به وزن وزنه بردار برای آن مقاله با سایر معیارها در سمت راست صفحه ذکر شده است

استفاده از جستجوی نویسنده در Scopus
با استفاده از جستجوی نویسنده برای یافتن چندین انتشار
نویسندگان را  در صفحه جستجو انتخاب کنید  و اصطلاحات جستجوی خود را وارد کنید.
نام مناسب را از لیست نتایج انتخاب کنید. می توانید با زدن کادر کنار نام و سپس کلیک روی نمایش اسناد ، بیش از یک ورودی را انتخاب کنید  . ( توجه:  اگر به دنبال نام خود هستید ، با درخواست ادغام نویسندگان ، اطمینان حاصل خواهید کرد که همه انتشارات شما در یک پروفایل قرار دارند.)
سپس می توانید مقالات جداگانه را انتخاب کرده یا نمای کلی نویسنده را مشاهده کنید.


مشاهده اسناد ثانویه
جستجوی اسناد ثانویه
در داخل Scopus ، یک  سند ثانویه عنوانی است که در یک لیست مرجع یافت شده است اما به طور مستقیم در پایگاه داده Scopus در دسترس نیست. این اتفاق می افتد در صورتی که استناد در نشریاتی یافت شود که توسط Scopus ایندکس نشده باشد. مشاهده اسناد ثانویه بعضی اوقات اطلاعات اضافی را در مورد مقاله ارائه می دهد.

از صفحه نتایج ، روی  نمایش اسناد ثانویه  در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. برای بازگشت به لیست اصلی خود ، روی بازگشت به نتایج کلیک کنید .

چگونه می توان مجلات ISI ، Scopus یا Scimago Indexed را شناسایی ک

دانلود مقاله انگلیسی بازدید : 271 چهارشنبه 11 دی 1398 نظرات (0)

ما به ندرت خطاهایی را در نوشتن خودمان مشاهده می کنیم ، به همین دلیل من طرفدار فوق العاده استفاده از ویراستاران حرفه ای برای بهبود کتاب های خودم هستم.

اما مواردی وجود دارد که می توانیم برای بهبود نسخه قبل از ارسال آن به یک ویرایشگر ، انجام دهیم.

Grammarly یکی از این ابزارهای مفید است که می تواند خطاهای اساسی را مرتب کند ، این امکان را برای شما فراهم می کند که نوشتن خود را بهبود ببخشید و یاد بگیرید. همچنین می تواند به ایمیل و نوشتن آنلاین کمک کند ، جایی که پرداخت یک ویرایشگر حرفه ای مقرون به صرفه نیست.



چرا ابزاری مثل گرامرلی را در نظر می گیرید؟
به عنوان نویسندگان ایندی ، ما 100٪ مسئولیت تولید کتاب هایی را داریم که نه تنها قابل خواندن و سرگرم کننده / آموزنده هستند بلکه کتابهایی هستند که عاری از اشتباه هستند. هنگامی که خوانندگان از اشتباهات غلط و دستوری پریشان می شوند ، تجربه خواندن آنها متحمل می شود . و این بدان معناست که شهرت شما به عنوان نویسنده نیز رنج می برد.

کیندل همچنین عملکردی دارد که خوانندگان بتوانند متن های متن را گزارش دهند و اگر بسیاری از این موارد را در یک کتاب بدست آورید ، می خواهید یک اخطار با کیفیت دریافت کنید .

به همین دلیل ، ما همیشه می خواهیم هنگام چاپ کتاب های خود از سردبیران و مدرسان حرفه ای استفاده کنیم. هیچ چیز نمی تواند جایگزین ویرایش و تصحیح یک آدمی شود ، به خصوص کسی که در ژانر شما تخصص دارد.

با این حال ، دست خطی که شما آن را به یک حرفه ای برای تصحیح یا ویرایش ارسال می کنید ، مسنجر تر است ، هر چه بیشتر برای بهبود و رفع هزینه های آن پیش بیاید .

اینجاست که برنامه آنلاین ، Grammarly ، وارد تصویر می شود.

گرامرGrammarly یک کتابخوان خودکار و یک چک لیست گرامر و ادبیات است.
متن شما را اسکن می کند و پیشنهادهایی را در مورد مکان هایی که باید یا باید ایجاد شود ارائه می دهد. این حتی بر استفاده از کلمات نظارت می کند و در مورد طول جمله اظهار نظر می کند (تماشای جملات اجرا کننده مزاحم که هنگام نوشتن سریع می نویسیم). می توانید از آن در مرورگر وب خود استفاده کنید یا افزونه Microsoft Office را نصب کنید. و حتی می توانید به گرامرلی بگویید که آیا به زبان انگلیسی در ایالات متحده یا انگلیس می نویسید ، بنابراین می داند چگونه از شما حمایت کند.

مانند اکثر برنامه ها و افزونه های این روزها ، نسخه رایگان و نسخه پولی نیز وجود دارد. با نسخه رایگان ، می توانید وارد سیستم شوید و متن خود را درون یک سند گرامری جایگذاری کنید ، چند ثانیه صبر کنید و سپس بازخورد هایی را که در مورد اشتباهات احتمالی در متن شما به شما ارائه می دهد ، مشاهده کنید. وقتی این مقاله را از طریق ویرایشگر Grammarly اجرا کردم ، حتی اگر Scrivener قبلاً املای من را در چند مورد تصحیح کرده بود ، Grammarly چندین اشتباه خط نگارشی را که من دستگیر نکرده بودم ، پیدا کرد ، و همچنین موردی را پیدا کرد که به جای 'اراده'. چشمگیر!

در اینجا شش روش وجود دارد که دستور زبان می تواند نوشتن شما را بهبود ببخشد.

(1) می توانید دفعه بعد از آن درس بگیرید و اشتباه های کمتری کنید
بدیهی است که Grammarly ابزاری برای بررسی دستور زبان ، املا و نگارشی است ، کاری که Word و Scrivener قبلاً انجام می دهند. یک تفاوت با گرامرلی این است که به شما می گوید چرا این پیشنهاد را ارائه می دهید. این امر به نویسنده این امکان را می دهد تا تصمیم آگاهانه ای اتخاذ کند و حتی شاید در این راه کمی یاد بگیرد. همچنین ، یک کتابچه راهنمای آنلاین و رایگان در مورد انگلیسی وجود دارد ، که بر اساس موضوعاتی مانند سبک و مکانیک طبقه بندی شده است ، در آنجا مقاله هایی درباره همه چیز از نحوه استفاده از آپوستروف به فرم صحیح اختصارات پیدا خواهید کرد.

(2) جستجوی نویسنده یا کلماتی را که بیش از حد استفاده می کنید کشف کنید
همه نویسندگان مقصر هستند که بیش از حد از همان کلمه استفاده می کنند.

با این حال ، به عنوان نویسنده کتاب یا داستان ، ما اغلب آنقدر به نسخه خطی نزدیک هستیم و بارها آن را خوانده ایم که نمی توانیم این را ببینیم. دستور زبان شما را به این نوع مشکل هشدار می دهد. همچنین به شما امکان می دهد اگر می خواهید کلمه مورد استفاده خود را تغییر دهید ، تعاریف کلمات را ببینید و مترادف را پیشنهاد کنید.

به این ترتیب ، مانند یک اصطلاحنامه است که با یک امتحان املا و دستور زبان ترکیب شده است.

کد پرفروش(3) یاد بگیرید که جملات خود را تجزیه کنید
"کتاب پرفروش در باره کوتاه، جملات پاک کننده هستند، بدون کلمات غیر ضروری." کد پرفروش، جودی آرچر و متی L. Jockers

تجزیه و تحلیل داده های کتابهای پرفروش نشان می دهد که جملات کوتاه تر پرفروش ها را مشخص می کنند ، اما همه ما می دانیم که در عمل چقدر سخت است.

گرامرلی هنگام تشخیص جملات طولانی یا اجرا بر روی طول جمله اظهار نظر خواهد کرد. این یکی دیگر از ویژگی های عالی برای زمانی است که ما چندین بار نسخه خطی را خوانده ایم که دیگر نمی توانیم آن را ببینیم. گرامرلی می تواند مانند یک جفت چشم دیگر عمل کند ، با اشاره به مشکلاتی که در غیر این صورت نمی بینیم.

(4) نسخه خطی خود را یک قدم به کمال نزدیک کنید
همه ما می دانیم که ویراستارها و تأییدکنندههای ما چقدر ارزشمند هستند. همانطور که در معرفی این مقاله اشاره کردم ، هیچ چیز نمی تواند مهارت و لمس انسانی یک ویرایشگر / تصحیح کننده حرفه ای را جایگزین کند. با این حال ، اگر با کمک گرامرلی نسخ خطی خود را تا حد امکان تمیز کرده باشید (یعنی بدون خطا) ، ویرایشگر شما در نظر دارد هر زمان اصلاح ساده تری داشته باشد. به نوعی ، گرامرلی می تواند از ویرایشگر شما پشتیبانی کند تا نسخه را حتی به کمال نزدیک کند.

(5) شطرنج شناسی
اگر نویسنده غیر داستانی باشید ، این ویژگی بعدی را دوست خواهید داشت.

می توانید روی یک دکمه کلیک کنید و گرامرلی متن شما را با بیش از 8 میلیارد صفحه وب مقایسه می کند ، بررسی نسخه برداری را بررسی می کند. این یک ویژگی شگفت انگیز است برای جلوگیری از اشتباه احتمالی شرم آور اگر به طور اتفاقی متن را از مقاله ای در وب کپی کرده اید تا در نوشتار خود به آن مراجعه کنید ، اما فراموش کرده اید که استناد را درج کنید.

حتی اگر شما در حال نوشتن داستان هستید ، می توانید با هدف قرار دادن آن به قول خودتان ، مطالب تحقیق را به یک نسخه اضافه کنید و سپس فراموش کنید. دستور زبان مانع از بروز چنین نظارت های تصادفی می شود.

(6) از آن برای رسانه های اجتماعی و ایمیل و همچنین نسخه خطی خود استفاده کنید
Grammarly همچنین یک افزونه رایگان برای Chrome یا Safari فراهم می کند (البته متاسفانه برای Scrivener نیست ). این افزونه پست های شما را در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر نظارت می کند ، و اطمینان می دهد که شما هیچ غلط املایی و گرامری را مرتکب نشده اید. این می تواند نگرانی از ارائه تصویری جلا داده شده به خوانندگان و طرفداران خود را حتی در هنگام عجله برای ارسال یک توییت سریع.

بنابراین اگر در گرامر خود کمی احساس اعتماد به نفس دارید ، گرامرلی را در اینجا برای مقاله بعدی خود بررسی کنید.

 

10 گزینه برتر دستور زبان جایگزین گرامرلی در سال 2020

دانلود مقاله انگلیسی بازدید : 516 یکشنبه 08 دی 1398 نظرات (0)

پاسخ این است که بستگی به کار شما دارد.   هر یک از این سه پایگاه داده در MSU بسیار محبوب هستند ، اما هر یک بسیار متفاوت است. بسیاری از افراد بدون درک واقعاً تفاوت در قسمت عقب که بر نتایج جستجوی آنها تأثیر می گذارد ، فقط از یکی از آنها استفاده می کنند. تفاوتهای عمده زیر توضیح داده شده ممکن است به شما در تصمیم گیری آگاهانه درباره استفاده از بانک اطلاعاتی در چه زمانی کمک کند. (همچنین به راهنمای مرتبط مراجعه کنید:  چگونه می دانم کدام پایگاه داده را برای جستجوی ادبیات زیست شناختی جستجو کنم؟ )

1. هر دو PubMed و Web of Science پایگاه داده های مبتنی بر انسان هستند. Google Scholar نیست. این کلید اصلی ترین تفاوت هایی است که در نتایج جستجوی خود خواهید یافت. 
Pubmed و Web of Science پایگاه داده های مبتنی بر انسان هستند. این یعنی:

مجلات محور وب علوم و PubMed هستند و آنها براساس معیارهای علمی و کیفیتی توسط کمیته های بررسی ادبیات برای گنجاندن افراد انتخاب می شوند. مشاهده کنید:  انتخاب مجله PubMed یا انتخاب مجله Web of Science 
داده های مربوط به هر مقاله به روش ساختاری یکنواخت در پایگاه داده وارد می شود: نویسنده ، عنوان ، تاریخ ، نام مجله. این بدان معنی است که هنگام جستجو برای آن چیزها بازیابی دقیق می کنید. نتایج را می توان با اطمینان با آخرین تاریخ طبقه بندی کرد.
مقالات موجود در PubMed با اطلاعات مهمی در مورد ساختار آنها ، از جمله "مقاله مروری" یا "کارآزمایی بالینی" برچسب گذاری شده اند. آنها با کلمات ساختاری در مورد محتوای آنها و موضوعات اصلی برچسب گذاری شده اند تا به شما در رسیدن به نتایج جستجوی بهتر کمک کنند.
مقالاتی در Web of Science نیز حاوی اطلاعات مهمی در مورد ساختار آنها هستند ، مانند "مقاله مرور". آنها برای محتوا برچسب گذاری نشده اند ، بنابراین شما باید تمام تغییرات احتمالی مبحث مورد نظر خود را درج کنید. از بین این سه مورد ، PubMed بیشترین "زنگ و سوت" را برای کمک به شما در یافتن نتایج جستجوی خوب دارد.
 

مثال: microRNA [Majr] به عنوان جستجو به معنای جستجو می باشد که می توانید مقاله هایی را جستجو کنید که میکرو RNA ها موضوع اصلی مقاله است. جستجوی "موش" به طور خودکار کلمه "موش" را در بر می گیرد.     

این پایگاه های داده از ویژگی موضوعی در ژورنال ها برای گنجاندن در PubMed یا Web of Science بر اساس موضوع برخوردار هستند. PubMed بر ادبیات بالینی و زیست پزشکی تمرکز دارد. Web of Science بین رشته ای است و شامل "بهترین" ژورنال های هر حوزه موضوعی است.
بازیابی دقیق بدان معنی است که نتایج جستجو قابل تجدید و گزارش پذیری هستند (مخصوصاً برای بررسی های منظم مهم هستند)
 

در مقابل ، Google Scholar یک پایگاه داده مبتنی بر انسانی نیست بلکه موتور جستجوگر کل اینترنت است که نتایج را بر اساس معیارهای خودکار دستگاه باریک می کند.

معیارهای ورود به عنوان "علمی" در نتایج Google Scholar مبتنی بر ناشران است که اطلاعاتی را در مورد وب سایت های خود به Google Scholar ارسال می کنند و لزوماً مبتنی بر ویژگی های خود منبع نیستند. ممکن است همه ناشران با Google به طور یکسان کار نکنند. برخی ژورنال های موجود ممکن است کم کیفیت و حتی ژورنال های درنده باشند. کتاب ها ، گزارش ها ، پایان نامه ها ، نسخه های چاپی و انواع دیگر منابع موجود است.
همه زمینه های موضوعی پوشیده شده است ، و گوگل اسکولار انواع متفاوتی از منابع را شامل می شود: مراحل کنفرانس ، کتاب ها و گزارش ها ، که در وب علوم یا PubMed گنجانده نشده است.
اطلاعات مربوط به نویسنده ، تاریخ ، نام مجله و سایر بخش های استناد از ناشران است ، بنابراین استاندارد نشده و ممکن است توسط گوگل قابل خواندن نیست. Google Scholar یک نویسنده ، تاریخ یا نام مجله را جستجو می کند ، اما صحت آن بسیار متفاوت است. نتایج را می توان با تاریخ طبقه بندی کرد ، اما لزوماً قابل اعتماد نیست.
هیچ آگاهی از انسان به معنای برچسب زدن مقالات برای ساختار یا محتوا نیست. اگر می خواهید مقالات مرور ، می توانید کلمه "بررسی" را به جستجوی Google Scholar خود اضافه کنید ، اما به عنوان یک کلمه کلیدی است. این بدان معنی است که شما ممکن است مقالات بررسی واقعی را دریافت کنید یا نگیرید. کلمات محتوا برچسب خورده نیست ، بنابراین باید تمام تغییرات احتمالی کلمات از موضوع خود را جستجو کنید.
بازیابی نادرست و محتوای متغیر بدان معنی است که نتایج جستجو لزوما قابل تکرار نیستند و بنابراین گزارش نمی شوند. Google Scholar استفاده از آن برای بررسی های منظم مناسب نیست.
 

2. Web of Science و Google Scholar بیشترین استنادها را ردیابی می کنند. PubMed استنادها را فقط برای مقالات PubMed Central دنبال می کند.
 

Google Scholar و Web of Science هم نقل قول هایی را دنبال می کنند - چند بار که مقاله به مقاله های دیگر ، کتاب ها یا منابع دیگر استناد شده است. Google Scholar و Web of Science به شما امکان می دهند نتایج خود را بر اساس زمان ذکر شده مرتب کنید (Google Scholar این را در "رتبه بندی مرتبط" خود قرار می دهد).
آگاه باشید که زمان ذکر شده بین Web of Science و Google Scholar بسیار متفاوت خواهد بود. هیچ یک کامل نیست ، اگرچه داده های استناد وب Web of Science دقیق تر و تکثیر پذیر تلقی می شوند و توسط سازمان های رسمی به عنوان استاندارد استفاده می شود. استنادهای Google Scholar شامل کتاب ها ، پایان نامه ها ، گزارش های دیگر است ، اما ممکن است به دلیل عدم برچسب زدن به پرونده های قدیمی ، تعداد زیادی از استنادهای قدیمی را شامل شود. 
PubMed ردیابی برخی استنادها را آغاز کرده است ، اما تنها قادر به استناد به مقاله های موجود در PubMed Central است که یک مخزن دسترسی آزاد به مقالات است. این برای کشف مقالات مفید است ، اما برای هر نوع شمارش یا آمار استنادها توصیه نمی شود.
 

3. Google Scholar متن کامل مقاله را جستجو می کند اما PubMed و Web of Science فقط اطلاعات استناد ، انتزاعی و برچسب گذاری را جستجو می کنند.
 

از آنجا که Google Scholar متن کامل مقاله ها را جستجو می کند ، می توانید اطلاعاتی را پیدا کنید که لزوماً در استناد یا چکیده مقاله وجود نداشته باشد ، به عنوان مثال جزئیاتی که در بخش Methods یک مقاله ژورنالی دفن شده است. اگر با جستجوی PubMed of Web of Science خود خوشبختانه چیز خاصی پیدا نکردید ، Google Scholar را امتحان کنید و ممکن است آن را پیدا کنید.
PubMed و Web of Science محدود به جستجوی انتزاعی هستند ، اما لزوماً برای اکثر جستجوها بد نیست. اگر مقاله ای می خواهید که در درجه اول در مورد یک موضوع خاص باشد ، مطمئناً اطلاعات به صورت خلاصه خواهند بود. با این حال ، جستجوی کامل متن با Google Scholar نتایج متفاوتی را به همراه خواهد داشت و ممکن است برخی از مقالاتی را که شما با آن دو مورد دیگر پیدا نکرده اید ، ارائه دهد.

دانلود مقاله انگلیسی بازدید : 349 یکشنبه 01 دی 1398 نظرات (0)

این معمولاً برای دانش آموزان است که فقط یک موضوع تحقیق را انتخاب کنند تا دریابند که موردی که انتخاب کرده اند بسیار گسترده است. اگر خوش شانس باشید ، قبل از تحقیق بیش از حد متوجه خواهید شد زیرا اکثر تحقیقات اولیه که انجام می دهید ممکن است فایده ای نداشته باشید تا در نهایت موضوع خود را محدود کنید.

این ایده خوبی است که ایده تحقیق اولیه خود را توسط یک معلم یا کتابدار اجرا کنید تا یک نظر متخصص بدست آورید. او مدتی را برای شما صرفه جویی می کند و نکاتی را در مورد محدود کردن دامنه موضوع شما ارائه می کند.

گسترده چیست؟
دانش آموزان از شنیدن اینکه موضوع انتخابی آنها بسیار گسترده است خسته می شوند ، اما این یک مشکل بسیار شایع است. چگونه می دانید موضوع شما خیلی گسترده است؟

اگر خودتان را در كتابخانه پیدا كردید كه به كل بخش از كتاب ها خیره شده و می تواند به عنوان مرجع موضوع شما عمل كند ، بسیار گسترده است! یک موضوع خوب به یک سوال یا مشکل خاص می پردازد. شما فقط باید چهار یا پنج کتاب را در قفسه مشاهده کنید که به سوال تحقیق خاص شما بپردازند (شاید کمتر!).
اگر موضوع شما می تواند در یک یا دو کلمه خلاصه شود ، مانند سیگار کشیدن ، تقلب در مدرسه ، آموزش ، نوجوانان دارای اضافه وزن ، مجازات بدنی ، جنگ کره یا هیپ هاپ ، بسیار گسترده است.
اگر در ارائه بیانیه پایان نامه مشکل دارید ، احتمالاً موضوع شما بسیار گسترده است.
یک پروژه تحقیقاتی خوب باید باریک شود تا معنی دار و قابل مدیریت باشد.

چگونه موضوع خود را باریک کنید
بهترین راه برای باریک کردن موضوع شما استفاده از چند کلمه قدیمی از سؤال آشنا است ، مانند چه کسی ، چه ، کجا ، زمانی ، چرا و چگونه.

بالشتک به عنوان مجازات:
جایی که؟ : "دست و پا زدن در مدرسه کلاس"
چی و کجا؟ : "تأثیرات عاطفی دست و پا زدن در مدرسه کلاس"
چه كسی و چه كسی؟ : "تأثیرات عاطفی دست و پا زدن بر کودکان دختر"
رقص هیپ هاپ:
چی؟ : "هیپ هاپ به عنوان درمان"
چی و کجا؟ : "هیپ هاپ به عنوان درمان در ژاپن"
چه ، کجا ، و چه کسی؟ : "هیپ هاپ به عنوان درمانی برای جوانان بزهکار در ژاپن"
در نهایت ، خواهید دید که روند باریک شدن موضوع تحقیق شما در واقع پروژه شما را جالب تر می کند. قبلاً ، شما یک قدم به یک درجه بهتر نزدیک هستید!

یک تاکتیک دیگر
روش خوب دیگر برای محدود کردن تمرکز شما شامل طوفان مغزی لیستی از اصطلاحات و سؤالات مربوط به موضوع گسترده شماست. برای نشان دادن ، بیایید با یک موضوع گسترده شروع کنیم ، مانند رفتار ناسالم به عنوان نمونه.

تصور کنید که مربی شما این موضوع را به عنوان سریع نوشتن داده است. می توانید لیستی از اسمهای تصادفی تا حدودی مرتبط تهیه کنید و ببینید آیا می توانید سوالات مربوط به دو موضوع را مطرح کنید یا خیر. این منجر به یک موضوع باریک می شود! در اینجا نمایشی وجود دارد:

هنر
ماشین ها
تختخواب
چشم های چشم
ساندویچ
این ممکن است تصادفی به نظر برسد ، اما قدم بعدی شما این است که سوالی را ایجاد کنید که این دو موضوع را به هم وصل کند. پاسخ به این سؤال ، نقطه شروع بیان نامه پایان نامه است و یک جلسه طوفان مغزی مانند این می تواند منجر به ایده های عالی پژوهشی شود.

هنر و رفتار ناسالم:
آیا یک قطعه هنری خاص وجود دارد که نشان دهنده خطرات سیگار کشیدن است؟
آیا یک هنرمند مشهور وجود دارد که از یک عادت ناسالم درگذشت؟
ساندویچ و رفتار ناسالم:
چه اتفاقی می افتد اگر هر روز برای شام ساندویچ بخورید؟
آیا ساندویچ های بستنی برای ما بسیار بد هستند؟

دانلود مقاله انگلیسی بازدید : 142 سه شنبه 19 آذر 1398 نظرات (0)

دکترا فقط مربوط به تحقیقات واقعی که انجام می دهید نیست. همچنین در مورد ظرفیت شما در مورد این موارد است:

 

توضیح دهید که چرا تحقیقات شما ضروری است

نشان دهید که تحقیق شما چگونه با تحقیقات موجود تطبیق می یابد و بر آن متکی است

به وضوح بیان و توجیه کنید که شما چه کاری انجام داده اید ، چه زمانی ، با چه کسی یا چه چیزی ، به چه ترتیب ، چه مدت طول کشیده و در نتیجه چه اتفاقی افتاده است

بگویید که نتایج شما به چه معناست ، و چگونه آنها به آنچه که قبلاً می شناسیم اضافه می کنند ، یا آن را به چالش می کشند ، و نتیجه چه می شود.

بنابراین شما باید بتوانید به اندازه کافی با کار دیگران رفتار کنید و همچنین ایده های بزرگی را که مربوط به موضوع خاص شما است. باید بتوانید استدلال خود را به روشی قانع کننده بیان کنید. مقابله با این الزامات بدان معنی است که شما باید حداقل نویسنده صالحی باشید. 

 

ممکن است مردم وقتی بدانند که دکترا می کنید ، به شما بگویند ، "نوشتن هرگز آغاز نمی شود." گوش دهید - این توصیه کاملاً خوبی است. می بینید ، برای اینکه خوب بنویسید ، باید تمرین کنید. نوشتن کاری است که اکنون باید مرتباً و به طور مرتب انجام دهید. 

 

و با نوشتن فقط منظورم یادداشت برداری از خواندن شما نیست - اگرچه حتماً باید خلاصه نویسی کنید و تکه هایی از متن را برای ترکیب خواندن خود جمع کنید. منظورم این است که هر روز به طور منظم در مورد چیزی که به تحقیقات شما مربوط می شود ، مرتب بنویسید.

 

این می تواند به عنوان مثال باشد:

 

نوشتن در مورد چیزی که شما را معجزه می کند

نوشتن درباره چگونگی ارتباط خواندن خاص با موضوع شما

پاسخ به یک نقل قول کوچک - نوشتن در مورد آنچه باعث شده شما راجع به آن فکر کنید

کاوش در یک ایده خاص برای یک طرح تحقیقاتی

استدلال در مورد جنبه ای از تحقیقات شما - انتخاب روش برای مثال ، نوشتن در مورد اینکه چرا این یک انتخاب خوب است و / یا چرا ممکن است نباشد

نوشتن در مورد گفتاری که شنیده اید

ضبط مکالمه مرتبط با تحقیق که با همسالان خود داشته اید

فکر کردن / نوشتن درباره آنچه ممکن است بخواهید با سرپرست خود صحبت کنید

آزمایش با نوشتن "صدای" و سبک های مختلف

سعی در پیش نویس پاراگراف ها ، مقدمه ها ، خلاصه ها

نوشتن قطعات توصیفی ، جایی که شما روی روشهایی کار می کنید که می توانید جزئیات غنی در مورد کار خود ارائه دهید

نحوه استفاده از گفتگو در متن استدلالی

نوشتن برای یادگیری ساختن حکایات و نگارگرها.

این نوشتار در ابتدا برای کسی منظور نشده است بلکه برای شما. هیچ فشاری بر شما وارد نشده است تا آن را کامل کنید. ایده این است که فقط در مورد موضوع خود بنویسید و فکر کنید ، همچنین در مورد مهارت نوشتن خود بنویسید و فکر کنید.

 

تنظیم الگوی نوشتن منظم ، حدود سی دقیقه یا بیشتر ، ایده خوبی است - البته زمان می تواند طولانی تر باشد. بسته به اینکه چه چیز دیگری انجام می شود و چه وظیفه ای را می طلبد ممکن است در طول مدت متفاوت باشد. هر روز به همان زمان و در همان مکان بنویسید. ممکن است دوست داشته باشید خود را یک تایمر یا یک کلمه هدف قرار دهید - اینها مکانیسم های پشتیبانی هستند که به شما کمک می کنند تا به نوشتن خود پایبند باشید ، و نه نقطه پایانی. 

 

فقط نشستن در هر روز یک عادت نوشتن را برای شما ایجاد می کند که به شما در کل دوره دکتری کمک خواهد کرد.

 

6953920766_4e37068d40_k

 

هر نوع کار برای شما می توانید این نوع نوشتن ها را روی صفحه یا یک نوت بوک یا ترکیبی از این دو انجام دهید. حتی ممکن است وبلاگ کنید. اما مهمترین نکته برای حفظ عادت نوشتار ، تغییر در تمرکز نوشتار است ، اما نگه داشتن وقت معمولی اختصاص داده شده به تحریر نوشتن محور در تحقیقات.

 

همانطور که در آموزش می گوییم ، تمرین باعث می شود که تمرین نیز انجام شود و این مورد برای نوشتن نیز است.

دانلود مقاله انگلیسی بازدید : 132 سه شنبه 19 آذر 1398 نظرات (0)

این روزها محققان به سخت افزار و نرم افزار خود بسیار وابسته هستند. اگر تازه شروع به تحصیل در مقطع دکترا می کنید ، برخی از موضوعات فنی وجود دارد که اکنون مرتب سازی بر آنها خوب است. بسیاری از این هزینه های پنهان مربوط به انجام تحقیقات دکتری است. البته آنها هزینه های نابرابر هم دارند ، زیرا مردم ظرفیت های مختلفی برای پرداخت هزینه رایانه و موارد مشابه دارند.

 

این مهم است که بدانید دانشگاه شما از طریق سخت افزار ، نرم افزار و پشتیبانی چه چیزی ارائه می دهد. بیشتر دانشگاه ها با دسترسی به چاپگر ، میز ، صندلی و رایانه را به دانشجویان تمام وقت ارائه می دهند. دانشجویان نیمه وقت ممکن است به یک میز گرم دسترسی پیدا کنند.

 

خوب ممکن است این چیزی باشد که شما نیاز ندارید. برای مثال:

 

3952548811_4820993cb4_bمن از این حرف من متنفرم ، اما رایانه ارائه شده توسط دانشگاه شما ممکن است نسبتاً قدیمی و / یا کند باشد و گاهی اوقات چاپ ممکن است کمتر از قابل اعتماد باشد. (حتی از دستگاه کپی شروع نکنید.) ممکن است شما چیزی متفاوت ، سریعتر ، کارآمدتر بخواهید.

و حتی ممکن است به دلیل نوع تحقیقاتی که می خواهید انجام دهید به یک دستگاه سریع و دارای پف زیادی احتیاج دارید - پرونده های بزرگی تولید خواهید کرد و یا به ظرفیت پردازش بزرگی نیاز دارید. اگر این مورد باشد ، ممکن است مجبور شوید برای این موضوع مذاکره کنید - و اگر چنین است ، هر چه زودتر بهتر شود.

شاید شما در حال انجام کار میدانی در جاده باشید یا مدت طولانی در آرشیو بنشینید. به لپ تاپ یا تبلت نیاز خواهید داشت. شما باید بررسی کنید که آیا دانشگاه این موضوع را ارائه می دهد یا خیر.

احتمال این است که شما نیز می خواهید در خانه کار کنید. کار کردن در فضای اداری مشترک حتی با استفاده از هدفون می تواند مشکل باشد. بسیاری از مردم دوست دارند کارهای سنگین خود را در خانه خواندن و نوشتن انجام دهند. بنابراین ، آیا فناوری خانه شما به آن ربط دارد؟ آیا می توانید هزینه لازم را داشته باشید یا می توانید یک عزیز برای خرید شما ، یک دستگاه جدید تهیه کنید تا شما را از طریق دکترا دریافت کند؟ شما نمی خواهید که بخواهید با یک رایانه خراب شده از نیمه کار کنار بیایید. یا به شما بهترین لپ تاپ است که می توانید از دانشگاه به خانه منتقل کنید؟ آیا ایده شما از بهشت ​​داشتن صفحه نمایش بزرگ روی میز منزل شماست؟ اینها چیزهایی هستند که اکنون باید در ابتدا به آنها فکر کرد.

 

اگر شما می رویم به کار در خانه، پس از آن شما نیاز به بررسی چگونگی با داشتن دانشگاه نرم افزار در محل کار برخورد خواهد کرد - اما در خانه شاید نه. اگر به نرم افزار قابل حمل احتیاج دارید یا نیاز به برنامه خاصی هم در محل کار و هم در خانه دارید ، پس باید برای آن برنامه ریزی کنید. شاید مجبور شوید مجوز خانه خریداری کنید ، شاید اینگونه نباشد. شما باید در مورد این موضوع فکر کنید زیرا تصمیم می گیرید از کدام نرم افزار کتابشناختی و تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کنید.

 

در مورد اتصال اینترنت خود در خانه نیز فکر کنید. البته شما در حالی که در آنجا هستید به دانشگاه های بین المللی و داخل شبکه ای دسترسی دارید ، و می توانید از راه دور به همه چیز دسترسی داشته باشید. اما برای این کار لازم است در صورت امکان به یک اتصال اینترنتی خوب خانگی دسترسی داشته باشید. دانش آموزان پاره وقت باید واقعاً به اینترنت خوب دسترسی داشته باشند زیرا این راهی مهم برای ماندن در ارتباط خواهد بود. و حتی برای محققان دکتری تمام وقت ، نظارت اغلب از طریق اسکایپ این روزها صورت می گیرد. و ممکن است شما در موقعیتی باشید که نیاز دارید / می خواهید برخی از داده های خود را انجام دهید - مصاحبه یا نظرسنجی - بصورت آنلاین. علاوه بر این ، شما نمی خواهید برای دانلود یک PDF خاص که اخیراً پیدا کرده اید ، برای همیشه صبر کنید. دسترسی آرام و متناوب در خانه ، کار را سخت تر و ناامیدکننده خواهد کرد.

 

فراموش نکنید که باید آدرس ایمیل خود را مرتب کنید. اگر از قبل ایمیل شخصی دارید و می خواهید آن را نگه دارید ، باید ایمیل دانشگاه ارائه شده خود را به آن وصل کنید ، یا آمادگی دارید که ایمیل دانشگاه خود را خیلی مرتبا بررسی کنید. اکنون دانشگاهها تقریباً به طور انحصاری با کلیه کارمندان و دانشجویان ارتباط برقرار می کنند و اگر اغلب حساب دانشگاه خود را بررسی نمی کنید ، می توانید مهلت های مهمی را از دست بدهید.

 

سپس انبار و پشتیبان تهیه می شود. یکی از مواردی که محققان دکترا - و در واقع بسیاری از ما - هنگام شب بیدار می کند ، چشم انداز از دست دادن کار است. این بسیار مهم است که سیستم ذخیره سازی و تهیه نسخه پشتیبان خود را مرتب کنید. دانشگاه شما ممکن است فضای ذخیره ای در اختیار شما قرار دهد - بنابراین هم اکنون این موضوع را بررسی کنید و استفاده از آن را به صورت کم مصرف شروع کنید. اما ممکن است بخواهید یک هارد اکسترنال خریداری کنید که می توانید از آن استفاده کنید. و / یا ممکن است بخواهید از نسخه ای از فضای ذخیره سازی ابری رایگان که هم اکنون در دسترس است استفاده کنید - اگرچه امنیت داده ها و Ts و C را بررسی کنید و مطمئن شوید که از آنها راضی هستید.

 

But that’s not all. Do you need additional kit – audio recorder, microphone, camera? If your phone won’t do the job you’re hoping , then do take this up with your university now –  see if they have equipment you can book out. If not, tell all of your relatives what items you are putting on your Christmas list! And if you are entitled to specialist kit or support related to a disability, the sooner the appropriate university services are onto it, the better. Unfortunately, you may have to chase this.

 

لحظه ای به برخی از برنامه های موجود برای کمک به خود در سازماندهی کمک کنید - خاطرات ، مدیریت زمان ، تناسب اندام ، سازماندهی و ارتباطات. این برنامه ها ممکن است چیزی باشد که می خواهید در ابتدا با آن بازی کنید تا بتوانید ترکیب خاصی از برنامه های کاربردی را برای شما پیدا کنید. شاید بخواهید وبلاگهایی را که درباره برنامه های دوستانه دکترا صحبت می کنند ، بررسی کنید ، مانند این مورد از الکس استریک. 

 

همکاران شما مطمئناً در مورد این فناوری حرف بیشتری برای گفتن دارند. مکالمه را شروع کنید. خوب است با افرادی که در مقطع دکتری خود حضور دارند صحبت کنید - در مورد مسائل سخت افزاری و نرم افزاری صحبت کنید. همسالان شما ممکن است نه تنها راه هایی برای مدیریت اوضاع در دانشگاه شما بدانند و نکات و ترفندهای خوبی داشته باشند ، بلکه ممکن است به شبکه هایی وصل شوند که می توانید در مورد یک نرم افزار یا مشکل سخت افزاری مشاوره ای سریع دریافت کرده و / یا اطلاعات بالقوه ای را پیدا کنید. و برنامه های جالب

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 937
  • بازدید کلی : 5,881